1 Temmuz 2012 Pazar

klüp



LALE-DEVRI-FAN      üye olmak için klüpten çık yazısına tıkla

Lale Devri Hakında
 HERKESİN MİRAÇ KANDİLİ KUTLU OLSUN (:

 Hakkımızda :
    Merhaba ben Ülkü,bu klübün sahibiyim.Lale Devri dizisini severek izliyorum.Bende bu alanda bir klüp açmak istedim.Ben Toprak ♥ Çınar aşkını destekliyorum.Ama diğerlerini destekleyen herkes saygılı olduğu sürece katılabilirler.:)
  
Klüp Kuralları Klübüme bazı kurallar getirmek istiyorum.Çünkü her şey kurallar üzerine kurulmuştur.Lale Devri dizisini izleyen arkadaşlarım birbirlerine saygılı olmasını istiyorum.Başkalarının görüşlerine saygı duyun lütfen:)Bu kural hem Toprak hayranları hem de Yeşim hayranları için geçerlidir.Ayrıca tartışma açmak YASAKTIR!Ben ve yöneticilerimiz dışında kimse konu açamaz ve klüpte pasif olan üyeler atılırlar.



Şarkılarımız:
En beğendiğiniz şarkıları bu klüpte bizlerle paylaşın=)Tartışmalarda baş konu olarak görünüyor.:)

___________________________________________________________________________________
HOŞÇAKALIN 
___________________________________________________________________________________
BÜTÜN ÜYELER SAHNE OLUŞTURABİLİRLER.EN BEĞENDİĞİM SAHNEYİ KLÜBÜMÜZÜN TANITIMINA KOYACAĞIM.TABİKİ EN GÜZEL ŞARKIYI DA BURADA PAYLAŞABİLİRİM.HEPİNİZE TEŞEKKÜRLer

KLÜP DETAYLARI

"Lale devri hayranlarını kesin bekliyorum."
– small.butterfly
small.butterfly
Kategori:
Kalpler ve Gözyaşı
Dil :
Üyeler:
29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder